O MNĚ
Výuce anglického jazyka se věnuji od roku 2010 ve formě firemní výuky a výuky jednotlivců i menších skupin ve spolupráci s jazykovými školami. Mám zkušenosti s výukou v mateřské škole, vedením kroužku na základní škole a také mám bohaté zkoušenosti s výukou dospělých všech úrovní znalostí jazyka.
Při výuce používám rozmanité materiály, například kartičky, deskové hry, modely předmětů, koláže obrázků, situační hry a další materiály, jež jsou cíleny na to, aby výuka nebyla pro studenty jednotvárná, ale naopak rozmanitá a zajímavá. S ohledem na jazykovou úroveň a zájem studenta se zároveň snažím ve výuce využívat zajímavé idiomy a fráze, komiksy, či zajímavosti z lingvistiky (morfologie, syntax, fonetika a fonologie, apod.), napomáhající k hlubšímu pochopení tvorby slov a struktur v angličtině. Studentům zapůjčuji v rámci výuky knihy, časopisy, komixy, filmy a programy na DVD. Vybrané materiály a pomůcky lze vidět v záložce Fotogalerie.
Anglický jazyk je moje práce, zaměření studia i velký koníček. Denně se angličtině věnuji minimálně 10 hodin, buď ve formě výuky nebo čtení knih v angličtině, sledování filmů a seriálů, čtení zpráv na BBC a podobně. Stále se snažím učit se a do výuky zařazovat nové věci a techniky, takže navštěvuji semináře a konference pro učitele jazyka, kde získávám nové materiály a znalosti.
• srpen 2015 – úspěšné ukončení magisterského studia na Univerzitě Pardubice, obor Učitelství AJ pro základní školy
• červen 2014 – certifikát TOEIC (Test of English for International Communication) – 990 bodů (full score)
• květen 2013 – úspěšné ukončení bakalářského studia na Univerzitě Pardubice, obor Anglický jazyk – Specializace v pedagogice
• červen 2012 – certifikát CAE (Certificate in Advanced English) – známka A (úroveň C2)
• 2021 – semináře Promoting Creativity in Digital Learning, Critical and Creative Thinking in ELT, Language Learning in Lockdown
• 2020 – semináře The Challenges of Remote Learning, Creative Activities for Language Learners at home, P for Performance, Looking into Inquiry-Based Learning, Assessing Upper Primary Students Online, Simple Teaching Ideas for Online Classes, Writing at B2 and Above, Resilience, Bring Coversations to Life!, Make Reading Real!, Assessing in a Post-Pandemic World, Teaching Online I.+II.+III., Synchronous Teaching – Teaching online, Asynchronous Learning I.+II., Tips for Language Teacher Wellbeing
• 2019 – semináře Observation and Feedback, What Makes a Good Remote Teacher?, Storytelling for Diverse Voices
• 2018 – semináře Using Picturebooks with Children, Writing Stories fo ELT Primary, Noticing in Mentoring, Exploiting Digital Video
• 2017 – seminář Oxford Professional Development – Teaching English: Upper Primary, konference Bringing Creative Teaching into the Classroom
• 2016 – konference Oxford Professional Development for Secondary Teachers
• 2015 – konference Oxford Professional Development: Angličtina pro 2. stupeň ZŠ
• 2014 – seminář Oxford Professional Development for Secondary Teachers, seminář A Look at the Writing Paper for FCE and CAE – Assessment and Tips, konference Oxford Conference for Primary Teachers
• 2013 – seminář Oxford Professional Development for Secondary Teachers, seminář Interactive Whiteboards: From Novelty to Mainstay